Hauzan Muttaqin

Hauzan Muttaqin

Wednesday, 17 August 2011

Risau

Salam,
hari ini dah separuh bulan Ramadhan...corong radio dan skrin televisyen sudah pun bertukar tema Hari Raya...
tapi jauh di lubuk hati aku, tak terasa nak beraya pun..
  • Pertama, aku merasakan Ramadhan kali ini kurang dgn amalan...mungkin aku perlu gandakan lagi
  • Kedua, aku gusar kerana kurang sebulan lagi aku bakal ditinggalkan...=(

Walau macam mana sekalipun keadaannya, aku tetap gembira bagi pihak si dia...berjaya meneruskan pelajaran ke negeri orang bukan sesuatu yang mudah untuk dicapai..
Tahniah dan selamat berjaya aku ucapkan...=)

3 comments:

  1. tudia dua thn skali update. lepaih ni tunggu 5 tahun pulak. haha

    ReplyDelete
  2. nak buat mcm mana..baru ada minat balik nak post

    ReplyDelete