Hauzan Muttaqin

Hauzan Muttaqin

Monday, 16 July 2012

Keberanian terbatas

Salam,
Buat masa sekarang aku masih lagi mempunyai minat untuk terus berkarya. rasa tenang juga seketika tatkala dapat meluahkan rasa. Namun  aku lebih berpuas hati jika si dia membaca apa yang aku coretkan. Kerana beberapa hasil tulisan aku yang baru ini adalah khas untuknya. Kehadiran si dia yang benar memberi kesan bagiku semenjak mula hingga kini. Kata orang, jika mahukan sesuatu, berusahalah untuk mendapatkannya walau apa cara sekalipun.
Tapi kini aku harus berwaspada. Aku tidak mahu lagi ada unsur suka ria dan berpaling tadah. Aku gagahkan diriku dan beranikan langkahku untuk memulakan aksi bicara. Harapanku, jika ada jawapan dari balik sana, aku gembira. Jika tidak sekalipun, cukup saja sekadar jadi memori indah..

No comments:

Post a Comment