Hauzan Muttaqin

Hauzan Muttaqin

Tuesday, 7 August 2012

Obsesi minggu ini

Salam,
Sementara menantikan masa berbuka puasa di Newcastle, Australia aku sempat merenung beberapa klip video yang membuatkan aku gila seketika tatkala mendengar. Kedua-dua wanita yang berjaya membuatkan aku sanggup meluangkan masa mendengar lagu-lagu dendangan mereka di saat aku di hadapan komputer ribaku. Kedua-dua kelopak bunga indah ini berusia 20tahun. Mempunyai kelebihan diri yang sama. Bijak menggunakan bakat tersendiri tanpa menggadaikan maruah dan agama sendiri. Syabas aku ucapkan...
Baru berusia 20 tahun namun punyai masa depan yang cerah. Masih bergelar pelajar namun tidak menghalang diri untuk bergelumang dalam bidang seni.

1. Ainan Tasneem
















2. Tasha Manshahar
















Promosi video untuk kedua-dua kelopak bunga yang aku maksudkan...Semoga kedua-duanya berjaya dalam bidang masing-masing. Biar apa jua bidang diceburi, letakkan Allah pada tujuan utama, diri sebagai perkara penting, agama dan bangsa sebagai sasaran berbakti...

#selamatberbuka

No comments:

Post a Comment