Hauzan Muttaqin

Hauzan Muttaqin

Monday, 11 February 2013

#hati

Nak yakinkan orang bukan mudah. Malahan tak mudah juga untuk orang yakin dengan kita. Jadinya setelah lama berusaha dan berkorban, memang aku dah tak larat lagi nak mulakan balik segalanya. Kalau ada yang terasa hati nak kongsi hidup bersama, memang kena usaha sendiri la. Sebab aku dah penat. Kalau rasa boleh buat mcm mana aku buat kat orang dulu, silakan. InsyaAllah ada jodoh, aku terima. Tapi kalau rasa diri sendiri pun tak mampu nak buat macam mana aku buat dulu, dan hanya nak harapkan aku sebagai lelaki mulakan dulu segalanya, memang tiada harapan. Sebab aku dah penat. Sekian.haha

#kalau tunggu aku start dulu, memang tak. Kena bagi nampak pihak sebelah sana pun ada usaha, baru aku bagi respon.

No comments:

Post a Comment